جمعی از فعالان حوزه نشر و تألیف سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تقدیر شدند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش ::همزمان با فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی، جمعی از فعالان حوزه نشر و تألیف سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر شدند.

 

 

به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از  روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم که با حضور علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مرکز همایش های کوثر این سازمان برگزارشد، جمعی از فعالان حوزه نشر و تألیف آجا تقدیر شدند.

دبیرکل نهادکتابخانه های عمومی کشور نیز در این مراسم، با بیان این که کتاب نتیجه پیشرفت بشر در حوزه تفکر است افزود: خواندن کتاب می تواند دایره واژگان و در نهایت تفکر انسان را بالا ببرد و هر فردی که واژگان بیشتری بداند، قدرت تفکر بالاتری هم دارد.

مختارپور در ادامه توسعه واژگان، آشنایی با گذشتگان، درک تاریخ، فهم معارف و بالابردن بصیرت را از ویژگی های یک کتاب خوب و مفید بر شمرد و تصریح کرد: امکان زندگی صحیح، بدون استفاده از کتاب و مطالعه وجود ندارد چراکه انسان دین، سبک زندگی صحیح و اخلاق را از کتاب می آموزد.

وی در ادامه به تشریح دیدگاه رهبر فرزانه انقلاب در خصوص استناد، معرفی و ترویج کتاب پرداخت و افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری نیز تآکید دارند، باید کتابخوانی عادت و در جامعه نهادینه شود.

معاون فرهنگی و روابط ارتش نیز در این مراسم با برشمردن اقدامات و فعالیت های فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حوزه نشر، تألیف و گسترش فرهنگ کتابخوانی افزود: بیش از 500 نویسنده و اهل قلم در آجا وجود دارد که سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از آنان به نحوه شایسته استفاده می کنند.

حجت الاسلام صالحی همچنین، برگزاری مسابقات کتابخوانی در سطح آجا و فضای مجازی، برگزاری دوره های کتابداری، طراحی و  راه اندازی نرم افزار جامع کتاب طرح وب و انجام چندین تفاهم نامه با نهادها و کتابخانه های عمومی کشور را از دیگر اقدامات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این حوزه برشمرد.

وی چاپ بیش از 280 عنوان کتاب را از افتخارات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش دانست و افزود: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به طور متوسط سالانه بیش از 15الی 16 جلدکتاب چاپ و روانه بازار می کند. 

وی در پایان با اشاره به منویات و رهنمود های فرماندهی معظم کل قوا در حوزه کتاب، تصریح کرد: همانگونه که معظم له نیزتأکید دارند باید مقوله کتاب و فرهنگ کتاخوانی به یک جریان تبدیل شود و امروز خوشحالیم که در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به این امر توجه ویژه شده و سیاست های فرهنگی ما در نیز بر همین اساس تنظیم و درحال اجرا است.  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا